Hogyan növelhető a céges ügyfelek száma a benzinkutakon?
Ma, amikor az átlagos magánszemélyek, tehát a hatósági áron tankoló ügyfelek nem relevánsak a töltőállomások számára, a címben szereplő kérdést sok benzinkút tulajdonos felteszi magának. Igen, még az olyan multinacionális olajvállalatok vezetői is, mint a Shell. Az olajóriás magyar döntéshozói azonban nem csak töprengtek, cselekedtek is.
A Shell több benzinkútját is lezárta a lakossági fogyasztók elől!
A kagylós kúthálózat még augusztus elején teszt jelleggel megváltoztatta egy mosonmagyaróvári és egy debreceni töltőállomás működését – pontosabban lezárta azokat a lakossági ügyfelek elől. A szerződött céges partnereket kiszolgáló állomásokkal kapcsolatos tapasztalatok a vállalat szerint azt mutatták, hogy jó ez az irány. A céges ügyfelek és a lakossági vásárlók egyaránt pozitívan fogadták az új működési modellt. Jelentős előnyként értékelték ugyanis, hogy rövidebb idő alatt végezhettek a fizetéssel, az üzemanyag-ellátás pedig biztosabb lett a töltőállomás hálózatán belül.
A tapasztalatoktól felbátorodva november 2-ától a Shell 193 magyarországi töltőállomása közül, további 5 budapesti és 12 nagyvárosi kút működését állította át – adta hírül a Portfolio. Összesen tehát 17 töltőállomás vált csupán szerződött, vállalati partnerek által igénybe vehetővé.
Hogyan növelhetik a kisbenzinkutak is céges ügyfeleik számát?
A Shell nem teketóriázott, meglépte azt, amit mindenki szeretne: egyes kútjain egyszerűen megszűntette a 480 forintos hatósági áras tankolást. Ám ezt a kisebb benzinkutak nem engedhetik meg maguknak, nem „üldözhetik” el lojális vásárlóikat. Más módszert kell találniuk, vonzóvá kell tenniük töltőállomásaikat a vállalati partnerek számára. Hogyan?
Érdemes lehet a Shell által felhozott előnyök mentén elindulni. Eszerint a céges ügyfelek pozitívumként értékelik, ha rövidebb idő alatt áteshetnek a fizetési procedúrán. Ezt pedig már a kisebb kutak is képesek elérni, az automatizálás által. Ezzel persze nem azt akarjuk mondani, hogy költséges tankolóautomaták beszerzésébe kell fogni – hiszen az utóbbi időszak után nem gondoljuk, hogy sokaknak maradt kerete az effajta fejlesztésekre. Automatizálni azonban beruházásmentesen is lehet!
Legújabb fejlesztésünket, az App&Tank rendszerét azért hoztuk létre, hogy a kisbenzinkutaknak beruházásmentes, egyszerűen kivitelezhető korszerűsítést tegyünk lehetővé.
Az innováció által az ügyfelek néhány másodperc alatt, a kútoszlop mellett, egy QR-kód beolvasásával fizethetnek is. Ráadásként a szolgáltatás marketing tevékenységet is tartalmaz, ami által a céges ügyfelek könnyen bevonzhatók. Rendszerünkkel tehát egyszerűen lehet vállalati ügyfeleket szerezni és kiszolgálni.
Fejlesztésünk üzemkész, az érdeklődők már ki is próbálhatják. Töltsd le te is alkalmazásunkat, és teszteld az App&Tank rendszerét!>>>